Project Description

生暗瘡唔係一件小事,至少識唔到女仔已經係大事…

Health Skin_ATP再生系統_意大利暗瘡肌膚光學療法」2

今時今日,10個有8個女仔都係外貌協會主席,做男仔嘅自自然然就會更重視自己嘅外表!可惜,男士天生膚質較厚,皮脂分泌又比較旺盛,特別容易因毛囊堵塞而產生黑頭、粉刺、暗瘡(痤瘡)等皮膚問題,甚至留下凹凸疤痕。加上男士對護膚品認識唔多,長期用錯產品令暗瘡加劇,究竟點做先可以有效擊退暗瘡呢?

 

1. 問心個句:用化妝品遮暗瘡,真係work咩?

男生不接受男生化妝的三個原因_RickyKAZAF

圖片來源:男生不接受男生化妝的三個原因@RickyKAZAF

化妝的確唔代表乸型,彭于晏、金城武同吳彥祖化咗妝都不知幾型!大明星化妝就為咗遮瑕疵同影相,但如果你化妝係為咗遮暗瘡,咁就真係唔係太型!用粉底、遮瑕膏之類一層層咁搽喺暗瘡上面,係遮到嘅,但你必須要知道:化妝品唔單止會堵塞毛孔,更會直接刺激到暗瘡,令暗瘡遲遲都未能凋謝!所以要搞清楚,你係想一時睇唔到啲暗瘡,定真係醫返好啲暗瘡啦~

 

2. 咩年代呀?以為有執頭髮就可以遮晒額頭嘅暗瘡呀?

蘋果果籽 及 現代MK故事_FHProductionHK

圖片來源:蘋果果籽 及 現代MK故事@FHProductionHK

不得不承認,呢個髮型曾經興過,而且仲可以一次過遮晒成個額頭嘅暗瘡添!但剪過呢個髮型嘅你,都應該有返咁上下年紀,宜家再用呢招就會變咗MK!留陰唔單止會令暗瘡惡化,仲會令遮住嘅地方出更多嘅油脂,助長暗瘡增生。如果你真係為咗靚而堅持呢個髮型都無所謂嘅,但為咗遮暗瘡而咁做呢,建議你帶住個熊仔頭好過,或者扮人民的貞子都得~

Health Skin_ATP再生系統_意大利暗瘡肌膚光學療法」_人民的貞子

圖片來源:《人民的貞子》

 

3. 又唔化妝、又唔留陰,咁點先可以真正KO暗瘡呢?

相信唔少人都試過晒中醫、西醫,或者坊間一般美容院的激光或彩光療程,但要知道以上療程都只可以暫時舒緩及控制皮膚表面的暗瘡,療程後亦有機會翻發,唔能夠真正解決暗瘡問題。想真正治標又治本咁KO決暗瘡?就要由消滅暗瘡菌入手!

 

有別於坊間一般的療程,Health Skin「ATP再生系統」的「意大利暗瘡肌膚光學療法」利用獨家自體幹細胞光學專利技術,以聚焦生物光100%輸送有益太陽光至真皮層細胞(專利面罩與皮膚距離僅0.5cm),有效刺激暗瘡菌內含有的「紫質」產生自由基,抑制細菌的生長並清除引發暗瘡的細菌,增強細胞的免疫力,保護細胞免受細菌侵害;並且刺激膠原蛋白增生,從而讓細胞回復正常健康的狀態。

 

療程分為四個階段:

啟動期﹕激活沉睡中的肌底細胞,重新啟動細胞的活動能力。

治療期﹕分解細胞內的毒素,清除引發炎症的細菌,修復受損細胞。

鞏固期﹕增強細胞的免疫力,刺激活膠原蛋白增生,重拾嫩滑肌膚。

保養期﹕穩定活細胞,使肌膚有恆久的健康。

 

Health Skin「意大利暗瘡肌膚光學療法」並非市場上一般所見的激光或彩光療程,而是使用全球唯一的意大利專利技術–「Young Again®」 太陽光療法,此儀器擁有超過15年皮膚病及醫學臨床經驗證明,同時獲得國際專利包括通過NASA美國太空總署認可、歐盟CE、美國FDA、澳洲TGA及加拿大CMDCA產品質量安全性的醫務衛生局的認證,更是香港首部蘇黎世保險公司受保的醫療級儀器。過程中不會損害皮膚或造成傷口,無須麻醉膏藥;只會感受到夕陽般的溫暖感覺,絕無疼痛感,絕對安全可靠。

 

立即上:https://goo.gl/fCX0sS 或致電 6844-8664 登記

 

真實案例

Health Skin_ATP再生系統_意大利暗瘡肌膚光學療法」

Jason 大學生 療程時間︰2個月

“我唸冇乜邊個後生仔接受到塊面好似我咁,我絕對唔係一個唔注重個人衛生既人。但我面上既暗瘡就令身邊人都以為我好污糟。唔好講話識女仔,就連同學都唔想行埋我身邊,每日出街見人我都唔敢抬起頭望人。直至開始左意大利暗瘡肌膚光學療法,見到終於有改善,個人先有番D自信心。宜家皮膚同凹凸洞都好番好多,真心多謝香港健康肌膚中心。”

 

暗瘡肌膚並不是一朝一夕就可以解決的問題,需要時間及耐性,Health Skin會與你一起對抗面部各種炎症,重塑平滑及具彈性的肌膚。

 

*成效分享只供參考並非保證,療程效果因人而異

 

立即體驗
濕疹抗敏面部療程
意大利暗瘡肌膚光學療法
ATP逆光喚肌再生療程